VEM ORKAR DEPPA

hej hej bloggen! några minuter efter deppinlägg tänker jag väga upp det hela med ett vanligt, klämkäckt inlägg! titta hur jag gråter men samtidigt ger tummen upp:
man ska vara optimistisk.
 
en sak jag tänkt på som är mycket skön, trevlig osv, är p-piller! dessa små djälvulspiller vi stoppar i oss helt frivilligt fastän det finns en massa bättre sätt att inte bli teenmummies på. visste ni att man precis lika gärna hade kunnat proppa i sig testosteron istället för östrogen för att uppnå samma icke-bli-gravid-effekt? jo det stämmer. men nån snubbe i vit rock bestämde att en kvinna, ska en kvinna vara, men vänta, varför ska hon inte lika gärna bli en überquinn! följande saker ska ske med dessa lyckopiller:
 
  • kroppen ska tro den är lite gravid och lite pmsig hela tiden (trött, arg, ledsen, deppig, öm).
  • mycket tårar, många tårar, långa tårar! gråt gärna flera gånger i veckan, helt oprovocerat.
  • man ska få mycket större bröst och tvingas köpa nya bhar till sin nya storlek. den nya storleken ska dessutom vara lite omöjlig att få i vanliga "snygg"-bhar utan ska gärna bara finnas i hudfärgat och med extra tjocka band
  • man ska bli mindre kåt och därigenom helt motverka själva anledningen till att man åt p-pillrena från början
  • dessutom många fler, ännu bättre, biverkningar jag inte orkar säga pga står i bipackssedeln som jag slängt tillsammans med förpackningen tillsammans med pillrena.
hade vi käkat testosteron hade vi istället:
 
  • fått mer muskler
  • mindre underhudsfett
  • blivit kåtare
  • piggare
  • möjligen hårigare (OBS hår kan man göra vad man vill med till skillnad från bröst!!!!)
visst är det härligt att veta. mycket härligt till och med.
 
nu vet ni alla vad jag känner kring den frågan. japp japp japp japp.
 
nu ska jag säga godnatt. godnatt.
 

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0