längtarrrrrr

hej hej bloggen ibland är jag en snabb bloggare. två inlägg på raken efter några dagars uppehåll är väl lagom okej!
 
just nu längtar jag efter att scouta lite. det firar jag med att gosa med wancetti samt ha på mig min vintage-scoutmössa, som helt enkelt MÅSTE vara del av svunna tiders scoutuniform!
Your animation
wancetti är en gråsäl.
själv är man väl också en puma om man vill.
 
jag längtar efter att gosa i min sovsäck och vara asarg på fåglar som väcker en, och att det dessutom är väldigt kallt utanför sovsäcken och att man har lite ont i höfterna för man har legat på marken hela natten. jag längtar efter att vandravandravandra och sen till slut bestämma sig för att ta lunch och slå sig ner och koka makaroner i ett spritkök. alltså klarar inte av hur mycket jag älskar det. eller gör jag det? för kanske är den bästa känslan att komma hem igen efter en hajk och bara känna JAG VILL DÖ AV DUSCHLÄNGTAN OCH GAAAH TA BORT DENNA RÖKLUKT (jaa alltså eldrök..).
 
var tvungen att bildgoogla lite. jag hittade.
 



åh vilka fina scoutpojkar. jag undrar vad de lagar. det kanske låter gott
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hoppas att du har sett Moonrise Kingdom???? Du älskar den eller hur säg som det är det är okej för det gör jag med

Svar: jag tänker se den nu. jag lär ju älska den om du säger så???? !!!!!
freja/labyrinter

2012-09-23 @ 16:43:04

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0