ett två dagar försenat söndagsinlägg

ja tänka sig att redan i söndags hade jag tänkt att skriva ett litet litet inlägg som skulle vara ett litet litet söndagsinlägg som handlade om min lilla lilla helg. i söndags hade jag exempelvis skrivit såhär:
 
hej bloggen. helgen har varit rik, inte minst på händelser. jag har både hunnit med att åka rullskridskor, låta en kompis duscha hemma hos mig, åka till göteborg, hälsa på, dricka öl och sex on the beach för att minnas utlandsresor, se studentghetto och sedan åka tillbaka, på tåget hem träffa en otippad, samt ha en lyckad utgång mariestad, DESSUTOM ha en söndag med pizza, bra kompis och bra bussturer.
 
det enda som skulle kunna varit bättre hade varit:
1. om det hade varit lite roligare i göteborg. det var liksom något som inte var helt rätt.
2. om jag hade haft på mig en snyggare tröja, eller, en festligare kanske till och med "topp" när vi gick ut och dansade. hade på mig nån gammal tjock, vit bomullströja med lustig passform som inte alls visade mina nya armmuskler. INTE FÖR ATT JAG GICK UT FÖR ATT RAGGA MEN AAAA DEN VAR VARM NÄR MAN DANSADE
3. om jag inte hade behövt oroa mig för de pengar jag gjorde av med under helgen
 
jag vet liksom inte när jag får pengar nästa gång.
 
nåväl. :)

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0