detta fick jag ut av det hela

  • en att hålla handen med
  • känslan av att vara lyckligt kär och längta längta längta tills vi sågs igen
  • känslan av att nästan dö när vi åkte ifrån varandra och inte skulle träffas på två veckor
  • bra sex
  • dåligt sex
  • större bröst pga p-piller
  • gråtattacker pga p-piller
  • sura flickväns-syndromet
  • sämre betyg
  • många cigaretter
  • sömbrist för han ringde alltid när jag egentligen behövde sova
  • världens bästa söndag i mitt liv
  • alla hans vänner
  • så många timmars tågresor
  • alla låtar han lyssnade på
  • ett förhållande på facebook
  • identitetskris
  • var vi en del av varandras identiteter och isf, VARFÖR
  • förståelse för andra "par"
  • längtan efter annat
  • jag minns dagarna en fin persika som hette du och jag för alltid mognade för mycket och exploderade och jag inte ens kunde hitta kärnan efteråt. han märkte inte att han gled omkring i fruktliksköttet och halkade nästan hela tiden
  • alla hans meterlånga hårstrån i mitt rum. jag dammsuger för sällan
  • hans mammas konstiga sms "var är ni vad gör ni ska jag hämta er var försiktiga!!!!"
  • dessa kommentarer som var så sköna: "men hallå du är ju skitsnygg, du kan få vem du vill, varför är du ihop med HONOM???" jävla värld vi lever i
  • likgiltigheten
  • likgiltigheten
  • likgiltigheten

Kommentarer
Postat av: hanna

bästa jag läst.

2012-09-12 @ 19:49:11
URL: http://explodera.devote.se

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0