jag älskar klyschor men hatar mitt val

så går tiden så går tiden så går tiden
 
och nästan varje kväll vet jag att något har hänt som är värt att blogga om. kanske är man på panikvistelse på ett sjukhus för att besöka sin morfar man inte träffat på två år och som nu ligger för döden. kanske har man sett en film. kanske har man åkt rullskridskor, fikat, varit på hajk eller tagit kort till sitt så kallade cv. mest av allt har man kanske inte gjort så mycket alls.
 
för mig innebär nog att vara aktiv bloggare att hela tiden tänka på vad man skulle kunna göra om till något vackert, bra eller viktigt. för lite grann i bakhuvudet har man hela tiden tanken att det här kan man fota/skriva om/tänka vidare på. på så vis kan man omvandla de mest obetydliga saker till jättebetydande saker. jag tror det är ganska bra och framförallt: JÄVLIGT CARPE DIEM. vilket är mycket bra.
 
just nu vill min syster ha min dator att se glee på. glee, the spiral och this is england '86. (de två sistnämnda: svt play)
 
brb

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0