när det inte varit något nytt på mycket länge

måste man hoppa upp på hästen igen, dra fingrarna genom luggen och låtsas som om ingenting har hänt och därefter HOPPLA HOPPLA VIDARE
 
i helgen har jag mest av allt använt mina ögon. till att se: serier, saker, samvaro. alltså har jag gått ur mitt vanliga liggande tillstånd, rivit loss mina ögonhinnor från skärmen (och blodet skvätte, eller ögonvitegelé? vad skvätter om man limmat fast ögat på en glattmatt yta och det slits loss? jag tänker att det är en mycket lös, genomskinlig substans.) och gått ut! gått ut för att gå ut som i gå ut på en krog eller flera, men sedan har jag hunnit besöka många secondhands flera gånger. det hela resulterade i unningar och fyndingar.
 
en tröja som är av ull, den sticks och är därför varm.
 
om någon undrar så ja det är mitt vanliga ansiktsuttryck??? hallå eller
 
 
jag hittade den här väskan! vill ni veta hur snygg den är? ungefär så snygg att den fick VIP-plats i min garderob. däremot tyckte cirka ingen i min familj att den var snygg. FUCK THEM
 
MEN JAG HITTADE EN SAK ALLA MIN FAMILJ TYCKTE VAR SNYGG
 
den här plånboken! den är fabfabfabfab för om man öppnar den öppnas en ihopvikbar värld, som ett tält i harry potter, och den blir väldigt stor. precis som jag också skulle bli väldigt stor om jag vek ut mig. DESSUTOM finns en liten fastkedjad spegel inuti. nu inser jag att det inte alls är en plånbok, utan en kuvertväska. det skiter jag i. jag tänker ha denna väska inuti min andra nya väska. därmed kommer jag inte ha plats med någonting annat. det gör så klart inget.
förutom detta har fick jag en väldigt aggressiv tjugolapp som växel idag. det bestämde jag mig för att instagramma om:
 
nej fy nu när bilden blev så stor ser man alldeles för tydligt att jag blurrat i hörnen :( det är kanske det pinsammaste med instabilder. när man tydligt ser att fotoinnehavaren suttit och pillat med något dimmigt verktyg för att få lite djup i bilden. GOOD FUCKING LUCK säger jag till dem och sen gör jag samma själv :(
 
 
hittade även en enhörningsplansch! HÅHÅ
 
(dessutom nya skydd till roller derby-träningen, samt örhängen)
 
vill flika in att jag medan jag skriver det här lyssnar på twin peaks-soundtracket, har på mig mina rödsvarta drakshorts samt flinar åt sms. freja! väx upp! sluta ha dagscrushar! pilla in hjärtköttet i en liten metallkall burk och gör cigarettmärken på locket! sedan! släng! eller nej just det jag är ju inte en "sån", som säger: jag ska aldrig ge mig hän igen, oh nej, kärlek är för dårar, blommor och vaser och slitna fraser. jag känner mest: KÖR BAH KÖR
 
skojade igen vet inte alls vart jag står swooooosh hejdå
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

väskan var jättefin!! kan inte se enhörningsplanschen?! låter ju hur fint som helst.

2012-11-21 @ 15:47:41
URL: http://camillalola.blogg.se
Postat av: lovisa/polichinelle

alltså <3

2013-01-01 @ 23:43:19
URL: http://polichinelle.se

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0