julafton

hej alla. idag har jag fått julklappar. jag hade redan valt ut varenda en, slagit in och skrivit rim till så jag visste redan vad jag skulle få, men jag var ändå glad. jag fick ett underställ:
 
och sportiga strumpor till:
 
 
på tröjan står det: average boy. sen är det inget huvud på. roligt. erkänn att underställ är kexy! idag på instagram var jag julig när jag visade mönstret på trosorna jag fick i julklapp
 
roligt!!!!
 
f.ö. VAD HÄNDE MED FB IDAG??? varför ville alla uppdatera god jul på sina statusar??? facebook sa till mig: hej freja, vad händer? och hej freja, hur är läget? och inte på en enda en av de frågorna ville jag svara: GOD JUL! :)
 
imorgon kommer jag missa det största som har hänt i mariestad på länge: juldagen på stadt med öppet till klockan tre.
 
helt sjukt. istället ska jag jobba! ja!je!män!
 
annars känner jag mest, efter att ha tillbringar för mycket tid med andra människor, hur otroligt jävla ofta små sexistiska och/eller rasistiska grodor hoppar ÖVERALLT. efter ett år på twitter har jag dessutom blivit mycket observant på dessa grodor. de kan inte gömma sig längre.
 
så hur har ni det i julstugorna, är de vuxna fulla, gråter barnen, spyr någon julskinka?
 
julafton: årets största antiklimax
 
för visst är det väl så att varje familjs dysfunktionalitet mycket sakta men så synligt flyter upp till ytan någon gång den här dagen ofta före klockan tre? till och med i sopa-under-mattan-familjerna och nu-lägger-vi-det-här-bakom-oss-och-pratar-aldrig-om-det-igen-familjerna? i min familj lyckas man möta både dess undergång och absoluta topp flera gånger bara mellan frukost och lunch. detta pga dramaqueens i generna.
 
hej då bloggen <3333
 
 

Kommentarer
Postat av: ebba

fakk fakk fakk vad snygg du är kvinna! Har saknat din blogg också. Tur att jag hittade tillbaka

2013-01-02 @ 00:14:59
URL: http://rostich.blogg.se

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0