visste ni att jag fick körkort idag (lång version)

och visste ni att efter uppkörningen var jag tvungen att gå genom ösregn i tjugo minuter in till stan. jag hade varken paraply eller bra kläder, men det gjorde ingenting, för jag var lycklig som en dag.

både teori- och körprovet kändes som rena chansningar om jag skulle klara det eller inte. jag tänkte att om turen är på min sida klarar jag nog ett prov. men mirakel skedde och jag klarade båda.


ibland känner jag att jag glider för mycket. HALLÅ ELLER kan man möta lite äkta svårigheter eller? jag har så många bra betyg jag inte förtjänar men jag fått ändå (jaaaa freja asså du har ju bara presterat vg, vg+, men jag vet ju att du är duktig....du får ett mvg), och nu klarade jag att ta körkort fastän jag inte alls borde ha fått det. jag glömde blinka, tog fel på höger och vänster, körde nästan på några vid ett övergångställe, visste inte hur man satte på halvljuset ELLER parkeringsljuset ELLER backljuset?

förlåt jag vet att detta är mycket ointressant men MÅSTE verkligen ventilera. VARFÖR BLEV JAG INTE KUGGAD? var det för att jag märkte alla fel? "oj hehe glömde visst blinka där x)" förarprövaren: *:|*

"Kör vänster här framme"
"NEEEEE jag får inte ens köra åt vänster här!!!!" *inbillar mig enkelriktning*
"nehe varför inte det?"
"hehe eller jo jag skojade bara"
"va fan? vi försöker inte lura folk :@"

så många pinsamma tystnader. men jag är hur som helst glad att jag inte hade så mycket handsvett att jag gled på växelspaken. det gjorde jag en gång. swping sa det sen hade handen slirat iväg åt andra håll.

helt okontrollerbart.



Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha åh, detta inlägg gjorde mig lite glad såhär på kvällen. Känner igen mig själv alltför väl!

2012-08-22 @ 23:21:35
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: emma

underbaraste känslan att klara det!

2012-08-23 @ 13:33:35
URL: http://ohsweetheart.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0