en dusch är något man kan ta

idag är en dag jag tycker om saker. i själva verket är det en dag jag känner mig som en gammal flowerpowerhippie, fullständigt hög på kärlek. jag älskar det mesta idag. jag älskar min familj, jag älskar mina vänner, jag älskar mina katter, jag älskar min pojkvän, jag älskar yoghurt och jag älskar mig själv. förstås. nja. inte så självklart egentligen.

utgång igår. så roligt och så himla mycket i mariestads tecken. tre-fyra gånger gick vi mellan kg5 och stadt, vi ville ju såklart vara där det var mest folk. det visade sig att det inte var särskilt mycket folk på någondera av ställena.

jag blev alldeles för full och var inte långt ifrån att ställa mig på det nästan tomma dansgolvet och skrika JAG ÄLSKAR ER till mina kompisar och kanske alla andra med. lyckligtvis hände inte detta.

i ett svagt ögonblick tog jag fram mobilen och bestämde mig för att berätta för världen att jag var på babylon och köpte pizza. detta genom att twittra:

ett bevis på hur vitsig jag är. babylon. det borde förbjudas att vara så rolig.

nu är jag i alla fall hemma i mitt hus, bakis och nöjd. en dusch på det


Kommentarer
Postat av: Rosita

Åh, du har twitter!? Fantastiskt ju!

2012-08-20 @ 15:35:45
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Carl

Förtjusande läsning.



PS. Du bör nog inte äta yoghurt va?

2012-08-22 @ 08:27:45
Postat av: freja

carl jag måste än en gång påminna dig om forskningens framsteg på området: laktosfri yoghurt!!!!!!!



(tack)

2012-08-22 @ 20:55:37
URL: http://labyrinter.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0