jaha

jaha så börjar skolan igen. för alla utom mig, förstår jag. och inte förrän idag slog Den Stora Framtidsångesten mig. på frågan "vad händer i höst då gumman" har jag mest svarat surt "AHH LEVA KANSKEEEEEEEE" men nu

men nu?

om jag är arbetslös eller inte har jag ingen aning om. om jag har körkort om några dagar eller kanske aldrig har jag heller ingen aning om. jag vet inte heller om mina föräldrar i smyg försöker kasta ut mig, och jag vet inte riktigt om jag helt och hållet vill flytta till mitt rum inne i mariestad. ska jag det måste jag ju skaffa ett jobb som inte är "frilansande på lokaltidning" utan typ kassan på coop.

en sak är jag i alla fall säker på. jag tänker inte inte inte inte inte börja jobba i hemtjänsten. för många berättelser om vårdtagargubbar som runkar mycket offentligt när dessa stackars arbetare kommer till hans hem för att vårda honom. vårda min snopp säger han.

nej det fungerar helt enkelt inte. dessutom är jag nog inte den typen av människa som tar hand om andra människor. det är väl lika bra att erkänna det, för mig själv och för hela världen, att jag bara inte är sån. jag vill inte ens ta hand om gubbar som inte visar snoppen.

nu ska jag inte skriva mer. istället ska jag titta på sex and the city tills jag somnar. godnatt insekter insikter


Kommentarer
Postat av: Rosita

åh, så känner jag också, trots att jag redan har gått ett universitetsår och har flyttat så vet jag inte alls vad "som händer i höst".

2012-08-18 @ 12:17:31
URL: http://fewlix.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0