hur man mår

Ibland funderar jag på hur man mår och varför. Vad som gör att man mår lite sämre/lite bättre. Hur många fler liter saltvatten utsöndras ur kroppen via tårkanaler för att man äter p-piller? Hur mycket av den tillfälliga njutningen stannar kvar för efter att man tagit en cigarett? Hur länge är man nöjd med livet efter ett riktigt fint hångel och hur länge stannar en räkmacka i lyckosystemet?

Jag har precis tagit ett bad och sitter nu i min säng i trosor och linne.

En fin grej med emmabodafest: alla tjejer utan bh! Det är ju superhett? Men såna saker är inte för mig så klart, jag skulle nog inte våga.

Något att jobba på. Att inte bry sig om små bröstkomplex man skaffade sig efter idrottslektionerna i sexan.

Nåväl. Godnatt pusspuss

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0