filmtips

hej kompisar

har ni tråkigt??? vill ni se en film??? DÅ har jag tipset till er! detta är en film med flera fördelar:

- den är på norska
- innehåller sex
- och en tjej som blir utstött

som hipp hipp hora eller fucking åmål fast bättre, eftersom den är på norska, och handlar MYCKET mer om sex!

här är trailern:

 
hehe och här är en ypperlig länk om ni helt enkelt inte orkar googla turn me on dammit watch free movie online putlocker stream cat.  (och JA det är textat på engelska, herregud alla vet ju att norska är oförståeligt..)
 
varsågod för tjänsten.
 
:)
 
såg denna film ikväll så ja jaha då är väl den här kvällen fulländad och det finns kanske inte så mycket jag kan göra för att fullända kvällen mer. för bloggens skull kan jag berätta om min dag. jag har skrapat fönsterfoder fria från färg och sandpapprat, målat klart ett trekantigt fönster, åkt bil för första gången helt ensam, handlat i tidan utan att byta om från arbetskläderna eller ens kamma luggen, sen lagade jag mat och sen drack jag öl och sen såg jag på film. efter det borstade jag tänderna. tack hej puss nu ska jag sova

 

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0