ÅTERUPPLIVNING

Så vaknar monstret till liv igen.

Man kan ju inte bara SLUTA blogga. En bloggare är ju någonting man är och så är det med det. I sann bloggaranda tänker jag visa dagens outfit:


(som är en slags frisyr och något slags sönderklippt) och nu ska jag berätta vad jag har gjort idag:

Varit i Hjo.

Med min familj, eller ja en del av den i varje fall. Vi spanade in trähusfasader med våra tränade ögon, sa vad som var bra och dåligt och förutom det åt vi rökt fisk i en snart sönderturistad hamn samt badade.

Nu hinner jag kanske inte skriva mer, för <3 snart kommer min babe <3 hem till mig. ä-n-t-l-i-g-g-e-n.

!!!!!!!

jaha men va roligt att blogga igen ändå!!!!! pusshej

Kommentarer
Postat av: amalia

åh du måste börja igen. på riktigt liksom.

2012-08-05 @ 21:25:27
Postat av: Rosita

menååå, fantastiskt! börja på riktigt igen!

2012-08-05 @ 21:32:05
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: freja

amalia och rosita:



vilka finisar ni är. jag ska, tror jag. puss

2012-08-19 @ 16:21:58
URL: http://labyrinter.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0