var i tidningen idag!

Och det tack vare bloggen <3

<3

Ja, det var ett reportage om bloggar och fenomenet i allmänhet och då kom jag med på lite hörn. Det var spännande!! Även om det som citerades från mig kanske lät konstigt, tagna ur sitt sammanhang, är jag på det hela taget nöjd. Speciellt nöjd är jag med bilden .. ser så bloggig och dagens outfitig ut så jag vill ge mig själv en kyss. En sak som var synd bara var att det i bildtexten stod att jag först tänkte skriva om smink och styling i min blogg men att det slutade med att skrivandet blev mer personligt. .............
jag har aldrig tänkt skriva om smink och styling i min blogg.............................................


Haha älskar mig själv <333333333333333333333333333333333

Ellen var också med förresten, för The Embassy var i hennes vardagsrum i somras på vardagsfestival och Linn var med i en födelsedagsannons för hon fyllde 18! Älskar när man vet vad som händer i bygden. Länge leve Mariestadstidningen!

Kommentarer
Postat av: Ebba

din blogg e superrrr

2011-04-17 @ 23:52:19
URL: http://rostich.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0