lördagslista lördagslista lördagslista

Min bästa vän heter Freja och bor inuti min kropp. Vi har ett hat/kärlek-förhållande. Mest kärlek.


(såhär ser jag ut på insidan)(alltså när jag är full och visar insidan)(ser att charlotte är med på ett hörn, hon är också en bra vän)

När jag borstar tänderna är det skönt och uppfriskande och det känns så fräscht och vitt och fantastiskt

När jag lagar mat är det ett sällsynt tillfälle man ska ta vara på, för jävlar va gott det blir.

Jag är rädd för det här barnprogrammet:

Den värsta känslan är ensamhet

Den bästa känslan infinner sig de dagar man har tränat, pluggat, skrattat och ätit goda saker och inte har ont i magen pga av för mycket kaffe utan är pigg ändå.

Jag är bäst på så himla många saker att jag inte orkar räkna upp dem!

Jag är sämst på så himla många saker att jag inte orkar räkna upp dem!

Jag lyssnar på jäääävligt alternativ musik! JAG ÄR ALTERNATIV UNIK SPECIELL ANNORLUNDA jag lyssnar på rätt nice musik om jag får säga det själv.

Jag pratar göteborska när jag är arg eller formell. Annars västgötska som det anstår en flicka från Skaraborg.

Jag tycker om mitt rum


Kärlek är
som mens. Jävligt jobbigt men det är ju skönt att veta att man fungerar som man ska i alla fall. (obs: gäller olycklig kärlek. Hälsosam och bra kärlek är ju bara gött liksom, och inte alls som mens. Mer som ägglossning, läste i cosmopolitan att en kvinna utsöndrar massa sexiga lukter under ägglossningen så att männen inte kan motstå hennes ljuva uppenbarelse. softish. Ska skaffa en sån där ägglossningskollare så när jag vet när jag ska ragga)

I somras såg jag väldigt sportig ut, hade ganska kort hår, klippte gräset och lyssnade ungefär på de här låtarna hela tiden


Sist jag grät var imorse för jag inte orkade gå upp och hade massa sömn i ögonen.

När jag vill tänka går jag ut i skogen, klär av mig naken, sätter mig på en sten och blickar ut i fjärran samtidigt som jag röker pipa och drar på mig en urinvägsinfektion. Eller så tänker jag bara. Svårt att undvika liksom.

När jag bakar, vilket inte händer speciellt ofta, är det antagligen hos en kompis el dylikt och antagligen sitter jag i en tidsmaskin och har kastats tillbaka in i 14-års åldern. Galet vad jag bakade då!

Just nu sitter jag med laptopen i knät med msn och facebook uppe samtidigt som jag sitter framför min stationära dator och bloggar...har ju alla bilder här på sen min externa hårddisk gick sönder! Och förresten, ett annat just nu är att jag precis mailade in arbetsprover för mitt eventuella första jobb!! ÄR VUXEN!!!!

Om jag var ett djur skulle jag vara en mink. Ordet ligger så bra i munnen, rimmar på hink och zink, som också är bra ord, dessutom är de olagliga som husdjur i sverige eftersom om de rymmer, stör de ekosystemet med sin aggressiva rovdjursframtoning...söta är de också. Och eftertraktad päls!! OCH JÄVLAR VAD EFTERTRAKTAD PÄLS JAG HAR!!!! En mycket passade metafor pour moi.

Kommentarer
Postat av: Lisa

trevlig läsning :)

2011-03-14 @ 23:50:51
URL: http://popflickan.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0