saker som har slagit mig idag

1. Hur mycket jag inte gillar icke-ekologiska bananer. Först och främst för att de får mig att tänka på svält, fattigdom, död, förstörelse, miljögifter, exploatering och harpunerade sälungar, men också för att de inte är goda! De är alldeles för gula, för stora, för jämna i färgen och för smaklösa. Krav-märkta bananer däremot, VILKEN SÖTMA. Föredrar schyssta bananer framför oschyssta helt enkelt!

2. Florence + the Machine! Hon tog mig med storm när hon gästade Gossip Girl i ett av de senaste avsnitten. åh är så kär <3 <3 <3 <3 <3



(konstigt klippt men fan va bra det var...! Kolla annars hela låten här)

3. Tänker nu bädda in ytterligare ett klipp, apropå Melodifestivalen och Eric Saade. Den som vill begå självmord kan se hela den här videon, men vill man bara ha roligt räcker det att se första rutan när låttiteln - Masquerade - är felstavad. Ja kolla själva. Haha. FAIL


(är medveten om att det är skrivet på franska, men också då är det felstavat.)

4. Jag är mycket mycket bättre på fysik än vad jag någonsin trodde var möjligt. Känns gött nice fett soft chill bra

Japp! HEJDÅ



Grafritaren, en klippa i stormen att luta sig mot <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: john

Ah, Florence + machine är dödstrevliga, fick chansen att hänga lite med dem på way out west för något år sedan!!



Fint hår har du också girl!

2011-03-16 @ 00:58:16
URL: http://awaymyghosts.blogspot.com
Postat av: fsnny

nejnejnejnej! saades video, var det en stoneface-serious musikvideo, det var ca det töntigaste jag sett idag. om det är någonting som är så uttjatat att man får ont i huvudet så är det hetrosexuallitet i media, musikvideos, reklamer, filmer och gud vet allt!

nää nu fick jag migrän

2011-03-18 @ 18:27:08
URL: http://incorrectscenario.wordpress.com

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0