hur mina lår kändes idag på spinningen



Ja. På ett skönt sätt. Och ibland inuti. Inte skönt.

Nu ska jag gå och lägga mig. Det var en bra dag. Jag gödde vår marknadsekonomi och mitt eget ha-begär. Köpte strumpor, trosor, nya träningsbyxor. De innehåller massa kemikalier som kommer döda fiskarna sen när jag tvättat kläderna och giftet försvinner ut i havet. Och är jävligt snygga på. Byxorna alltså! De är likadana som mina förra men kanske 12 centimeter kortare. Lite billigare. Lite nyare. Nu är jag lite pankare. Lite mer peppad. Imorgon ska jag träna massor i mina nya byxor. Ska träna tills jag dör och sen lite till. Nej. Har förresten varit vuxen idag!!!!! Men jag orkar inte berätta om det. Nej. Godnatt. Imorgon ska jag äta ägg till frukost. Kokt. Namnam

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0