foooooooo

Det är tisdag. Jag pluggar kemi. Eftersom klockan är över 6 på kvällen men det fortfarande är ljust, sitter jag framför fönstret och ser hur solen reflekteras så fint i min räknare. Det känns trevligt att vara i mitt rum. Det är nyommöblerat och ordentligt dammsugit för vad som måste vara första gången i år. Haha jag är med andra ord inte så bra på att komma ihåg att dammsuga! Men nu kan man andas här inne i alla fall. DET ÄR BRA!!! Av flera anledningar. Det var mycket bra eftersom dammet rörde sig som vågor på ett hav när jag gick genom mitt rum och det låg tsunamis i hörnen och skvalpade, vilket kändes ofräscht. Sen är det också bra att kunna andas eftersom hjärnan behöver syre för att tänka. Det är det man har lugnorna till, bland annat. Annat man kan använda lungorna till är att höja och sänka bröstkorgen så personen som ligger där på vet om att man fortfarande lever. Man kan dra in rök i lungorna också. Sen kan jag inte komma på så många fler användningsområden..

Det bästa med att jag möblerat om i mitt rum är att jag har plockat ner min stationära dator och därmed fått plats till en så kallad "myshörna". Det är ingen myshörna som i äntligen hemma med lite sittpuffar och kuddar och filtar på väggarna + minikylskåp och x-box, utan ett hörn av mitt rum upptaget av min stora röda fåtölj (HUR FAN STAVAS DET DÄR ORDET??? FOTTÖÖÖLJ alltså) med högtalare att koppla in i min taplop bredvid samt en sockerlåda jag ställt på golvet med telefon, koppunderlägg och en högtalare till på. Inuti ligger böcker och en plåtburk med datorsladdar och laddare.

En märklig bild. Ska nu återgå till entalpiändringar. Hej då bloggen.


Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0