0200

jag har såna där små små skavande saker på ryggen
de känns ibland när jag viker armen bakåt över motsatt axel och tvingar handen neråt samtidigt som jag kränger mig framåt eller om jag gör samma sak upp och ner
de går att pilla loss och det finns hundra
de är strödda som brödsmulor men jag vet inte vilken färg de har
ibland misstar jag dem för födelsemärken
men river jag lite känner jag skillnaden för brödsmulorna sitter inte speciellt hårt och gör inte ont
jag ser inte hur de ser ut
någon gång har jag nästan vänt kroppen ut och in för att få en skymt av dem i min skeva spegel
men taklampan är placerad så ljuset inte kommer rätt så jag har ändå inte sett dem

men viker jag armen bakåt kan de plockas loss och sen försvinner de och det syns säkert inte någon skillnad för det känns inte som om det skulle bli rött eller något, de bara är inte där och kanske någon gång har de fastnat under naglarna men det tror jag inte för de är så korta att ingenting får plats under den vita kanten

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0