rättelse

Jag vill ta tillbaka samtliga elakheter jag spottade ur mig i föregående inlägg, alltså de påhopp jag riktade mot min pappa. Härmed förlåter jag honom.

(tack för lunchpengarna)
(och kameran...)

förklaring: hehe min pappa har köpt en ny kamera så jag får hans gamla MED TILLHÖRANDE OBJEKTIV SOM ÄR NICE HEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHE jaaa det är samma objektiv som Sandra Beijer har hehehehe men det är underbart bra och trevligt. Nu får jag fota med den till och med utanför mitt he. Men jag om jag tappar bort kameran kommer pappa hälla syra i mitt ansikte men det gör ingenting eftersom jag är så snäll och fin på insidan också, så även om mitt ansikte försvinner och smälts ner till en köttig sörja är jag fortfarande samma goa glada tjej som gillar katter och yoggi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla nice i ditt sätt att skriva!

2011-02-27 @ 23:12:26

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0