flaskor och porslin och hyacinter och matchningar

Jag resonerar så här. En dag kommer jag vara en fattig student, som knappt har råd med tamponger. Men just nu är jag inte det, utan tvärtom kan jag lägga pengar på vad jag vill. Då får man köpa ansiktsrengöring som kostar över halva månadsinkomster (alltså studiebidraget..) och man får ha en hang up på ett visst dyrt sminkmärke som råkar vara jättebra och jättesnällt och förstås, jätteonödigt. Men varför jag egentligen fått en sådan alldeles speciell fabless för clinique att jag har dess puder, krämer, rengöring, hundra läppstift, mascara, läppglans osv osv osv insåg jag inte förrän jag insåg att ..

Alla cliniques produkter matchar mitt badrum. OMG1!"!"!!!



Det är nästan för bra. Allt vaniljigt och lavendellila och handfatssilvrigt och ljusgrönt bara...Så matchat och perfekt.



De senaste medlemmarna i familjen Underbar <3



Ser ni den ljusgröna plasten på läppstiftet och på pumpen? Hur väl det går ihop med kanten av kockumsburkarna? Jag är bäst.





Jag älskar mitt badrum. Och clinique. Och att övermatcha.

Men mest av allt, älskar jag mig själv.


Kommentarer
Postat av: angelica

hej kompis!

har din mobil försvunnit? :o åhnej :,(

1. detox är typ en reningskur för kroppen eller nåt, man käkar mest frukt och grönsaker egentligen och inget onyttigt och så ska man bli pigg och få fin hy och känna sig fräsh och smexig :D

2. hum cambilder brukar jag ta med camprogrammet på datan (hp webcam alltså) men det finns ju cameroid.com (fast den är typ virusig)

puss:D

det kändes som att skriva ett helt brev! :)

2011-02-06 @ 23:03:25
URL: http://indianchief.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

haha åh, jag älskar hur du skriver verkligen! gillar den sista lilla raden, haha!

2011-02-07 @ 16:54:26
URL: http://camillalola.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0