köket



Idag har jag varit i köket, Wancetti och Mauritz också, det känns bra eftersom det är där jag hör hemma. Vad de andra gjorde där har jag ingen aning om eftersom de borde ha varit i garaget. Jaja. Hur som helst badade jag nyss!!! Jag älskar att bada. Och att veta att man ska bada om en stund. Och känslan efter att man har badat!!!!!! Speciellt när man har massa tid på sig och myser omkring i sköna och fula kläder. Idag till exempel har jag på mig mossgröna knästrumpor med rosa rosetter, pyamaskalsonger med röda drakar och en blårandig t-shirt!!! Har smörjt in mig med tre tusen olika krämer också, det känns nice. Men jag har glömt bädda med nya lakan i min säng så den är alldeles naken. Och nu är det ju alldeles för sent för att gå ner och hämta påslakan så...får väl sova utan lakan. Men det gör inte så mycket eftersom jag har så fina kläder på mig ändå. Kram hej.!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh önskar jag hade badkar!

2010-11-22 @ 01:07:18
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

så jävla skönt o gå runt i sköna, fula kläder! haha

2010-11-22 @ 10:51:33
URL: http://camillalola.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0