citerat: nina björk



ur "Under det rosa täcket": Av att läsa veckopress på nittiotalet har jag lärt mig följande: mitt hår ska vårdas med speciella produkter, mina ögonbryn plockas, mina ögonfransar färgas, mina kinder ska se smalare ut med hjälp av rouge, min hals ska gymnastiseras, mina bröst tränas, mina bröstvårtor färgas, mina armhålor rakas, min mage bantas, min stjärt höjas med hjälp av övningar, mina lår behandlas mot celluliter, min bikinilinje ska rakas, min hud på knäna bli mjuk av salvor, mina ben rakas, mina fötter smörjas, mina tånaglar målas."

TR00 DAT

det är vad vi gör för att förvandlas till Kvinnor som bestämmer hur många ragg vi får på facebook/festen/skolan. Det är så himla mycket jag gör så ofta, utan att ens tänka på som egentligen är himla konstigt. pyntar min kropp med konstiga ting, avlägsnar sånt som anses konstigt men egentligen faktiskt SKA vara där, försöker forma den till något jag lärt mig är vackert, sexigt, tilldragande. Tänker att jag gör det för min egen skull. Ju snyggare = ju fler ligg = ju mer tillfredställd är jag = lättare att koncentrera sig = bättre betyg = BRA LIV!!!

Det kallas prostution med betyg som enda vinst. Eller jag kan ju låtsas att det är kärnan och inte ffruktköttet jag vill ha. VILL HA DIG DIG DIG DIG DIG
ÄR TRÖTT, SKRIVER SMÖRJA. NOM NOM NOM NOM SMVIIIIIIII

Kommentarer
Postat av: Blomflicka

nej, det är inte alls smörja du skriver! tycker det är underbart att någon ÄNTLIGEN tar upp ämnet, för vafan, hur många killar är det som gör allt detdär, rakar sig under armarna, bantar, och så? INGEN. för att det inte ser särskilt manligt ut och för att tjejer inte tänder på det. fyfan alltså, hur ska man stoppa det?

2010-05-29 @ 08:30:39
URL: http://blomflicka.blogg.se/
Postat av: Rosita

Näe, du skriver ju inte smörja, inte alls.

Du skriver sånt där som man själv skulle vilja ta upp men aldrig gör.

2010-05-29 @ 11:35:07
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Lotta

så himla snygg bild

2010-05-29 @ 19:57:39
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0