obsessions!!!!















Har blivit en smula besatt av Patti Smith och allt som rör henne. Musiken, lyriken, konsten, fotografierna, Robert, Sam, ce tout! Going maadddd

Förresten kanske ni undrar varför i hela fridne jag är hemma just nu när emmaboda börjar imorgon. Och det är för aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttt mina föräldrar ändrade sig och drog tillbaka deras tillstånd om jag skulle få åka. Nu är de rädda om mitt liv osvosvosv. Så jag stannar hemma ett par dar sen drar jag fan på läger !!!!!!! heheheheeh. 

De senaste dagarna har varit intressanta på många sätt. Jag har fått reda på spännande information osvosvosvosv. Hehe!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: linn

läste precis hennes bok, mkt trevlig.

2010-07-28 @ 23:53:04
URL: http://thebackwardblog.blogspot.com

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0