mobilkamerarararararan.









+ empire of the sun - half mast

Bilderna ovan tog jag med mobilen på nattåget till norrland. Ebba läste Harry Potter högt och jag tittade ut genom fönstret på förbisvishande knappt upplysta hus och åkrar som aldrig tog slut. Man kunde reglera värmen från 14-26 grader inne i kupén. Jag litade för mycket på våra filtar och ställde på 18 grader, eftersom jag läst någonstans att det är den ultimata temperaturen när man sov. Men när man inte riktigt hade somnat än, var det faktiskt en värdelöst låg temperatur. Fast jag orkade inte ändra.

Idag gick jag en promenad med Emma, spillde ut mjölk på golvet, åt en semla samt 3 clementiner. Konstigt nog gör jag det varje dag nuförtiden. Bortsett från kvalitésumgänget, var det en värdelös dag. Inte deprimerande, men tråkig. Inte spännande, bara en sån där dag som man inte kommer komma ihåg ett endaste dyft av.

Men imorgon är det skola igen! Är trött
som ett dödfött

barn.

Sova.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det ser gosigt ut!:)

2010-01-25 @ 00:34:50
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: maja.

Jag skulle bli jätteglad om du kunde svara på frågan; tycker du att jag och min tvillinsyster Lotta ska starta en tvillingblogg tillsammans? istället för att driva varsin blogg.

2010-01-26 @ 18:32:15
URL: http://maajis.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0