några bra grejjor

1. EN BRA BLOGG: gråtrunka.blogg.se
det är en blogg om att vara man och ensam. en bra blogg på alla sätt egentligen.

2. EN BRA LÅT: not in love - crystal castles, robert smith

3. EN BRA GREJ ANGÅENDE HÅR: jag har inte färgat mitt hår på ett halvår, om man bortser från idag. jag är stolt över mig själv.

4. EN BRA GREJ ANGÅENDE BLOGGEN: jag uppdaterar den, just nu. precis exakt nu. det var väl på tiden eller vad säger ni.

5. EN BRA GREJ ANGÅENDE SKOLAN 1: den är snart slut

6. EN BRA GREJ ANGÅENDE SKOLAN 2: jättesnart

7. EN BRA GREJ ANGÅENDE BLOGGEN 2: jag måste nog göra ett helt separat inlägg om bloggen versus skolan. läs SKOLAN och läs inte bloggen alls, för det var inte alls mycket blogg inblandat i det hela förutom att den inte riktigt existerar ibland.

8. ETT BRA RADIOPROGRAM: musikhjälpen. jag älskar musikhjälpen. oavsett vilken tid man sätter på radion finns jason eller nour eller martina där för en. när man vaknar mitt i natten och känner dödsångesten käka fikabröd under sängen. när man kommer hem från skolan och är arg på alla jävla ettor. när man går upp omänskligt tidigt, mitt i snöstormen, finns de där. när jag åker buss och det luktar spya, finns de där. det är dessutom ganska bra om man varierar tiderna man lyssnar, för med mycket tur slipper man höra på martina och mera på jason och nour. den där martinas tjöt har jag minsann hört varje morgon sen i sexan så det kan jag vara utan. slå på närmsta radio på p-trean bahhh mm fett nice

9. EN BRA GREJ MED MIG: att jag är jag och att denna jag råkar vara den roligaste jag känner. ibland funderar jag på hur det skulle vara att ha en vän som var precis som mig. varje gång kommer jag fram till att det skulle vara omöjligt; den som vore som jag vore inte min vän. jag skulle hata den personen som var som mig, eftersom jag alltid vill vara lite bättre än alla andra. men med en freja till är jag ju på delad förstaplats; det går ju inte för sig.

nu orkar jag inte skriva fler bra grejer. jo, att tiden snart har sprungit sig till januari. då samlas min familj. at last.

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0