trodde aldrig att jag skulle köpa ett nätlinne



omg who could have known? OMG OMG OMG OMG

jAG MINNS för bara några år sedan då jag sa till min goda vän angelica att jag aldrig någonsin skulle använda nätlinnen. vi pratade om sådana saker som man aldrig skulle kunna tänka sig att ta på sig förrän det blir modernt och man vänjer sig vid att se de och vips tycker man att det är snyggt. jag sa till henne: aldrig någonsin att jag tar på mig ett nätlinne. hon sa till mig: aldrig någonsin att jag skulle använda nätstrumpbyxor. det ser ju ut som kassler! ungefär så tänkte vi med tex cykelbyxor, uggs, långklänningar osv. Sen .. ändrade man uppfattning. Ja käre barn, så lättpåverkad man kan vara. Och nu sitter jag här framför min ytliga blogg, med rosa sportbh och svart nätlinne och spänner mina såriga armar. Ja, rätt nice ändå..!

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0