imorgon börjar jag tvåan


Tomorrow, dear fellows, börjar alltså Freja, alltså jag, andra ring. !!!

Så hur känns detta? Åh vilka blandade känslor. På ett sätt ska det bli så fantastiskt skönt att slippa behöva tänka på ingenting särskilt och istället fylla dagarna med skrynkliga papper, kunskap och inte minst lite socialt liv. Å andra sidan, ju längre jag tänker på skolan, desto fler elaka minnen kommer upp. Freja och underliga klasskamrater i biblioteket. Freja och underliga klasskamrater försöker göra ett grupparbete. Freja och underliga klasskamrater upptäcker att internet inte fungerar på någon av datorerna. Freja upptäcker att ingen av de underliga klasskamraterna förstår sig på powerpoint. Freja inser att det kanske är tur att de underliga klasskamraterna inte gör powerpointen, eftersom de ändå bara särskriver i rubrikerna (Skogens Eko System, Gran Barr, Stats Skick osv)

Men jo, jag ser nog fram emot skolan ändå, med alla rutiner man plötsligt får och allt annat det nu innebär. Jag kommer kunna gymma igen eftersom jag ändå är inne i stan osv.

Ja! Pusshej ! (börjar inte förrän 12 imorgon...NICE.....!!!!)

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

haha, jag är så jävla rädd för att jag själv ska börja särskriva saker eftersom man ser det typ överallt idag. hemskt!

2010-08-24 @ 15:53:16
URL: http://camillalola.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0