missa inte die antwoord.

en vacker dag när jag var inne på rikets sal och lekte som vanligt, fann jag det här.



sen hittade jag det här:



Jag förstår inte. Så många frågor hopas inuti mitt hufvud när jag tittar på dessa klipp. Så många känslor väcks, känslor som aldrig förr har fått florera så fritt kring mina inre organ. Jag undrar;
Finns dessa människor på riktigt?
Finns jag?
Får jag smeka hans brösthårsstubb?
Varifrån kommer dom? (inte håren, die antwoord!!)
Hur kan de vara så geniala?
Hur kom Yo-landa på idén till sin frisyr?
Hur kan han svänga på dasen så extremt fantastiskt hypnotiserande?
Vem är den deformerade människovarelsen i andra videon?
Hur många råttor har Yo-landa? (på hemsidan står det 4, en är gravid)
Kan jag också få en pc-computer och göra next level beats?

Jag kan inte släppa Die Antwoord. Sedan jag såg den första videon för första gången i mitt första liv blev jag först förvånad, sen fascinerad, sen.. frälst.

För Die Antwoord is the answer.

Answer to what?

Whatever man. Fuck.



Kommentarer
Postat av: Em

Låter klokt och enkelt, livet ska vara übernice! Kärlek

2010-04-26 @ 17:18:40
URL: http://otherfilthystories.blogg.se/
Postat av: julie

hahaha skit bra bloggat!!

2010-04-27 @ 10:15:34
URL: http://juliesgotastory.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, aah. Jag vill vara din bästis.

Du är så himla rolig.



sv: Tusen tack och förbannade vare dåliga översättare!

2010-04-27 @ 21:50:05
URL: http://helh.blogspot.com

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0