Peace out this is me


Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick en present.

Vad gjorde du kl 08 i morse? Satt i en morgontrött skola och gäspade alldeles förskräckligt mycket i takt med min iPod


Vad gjorde du för 15 min sedan? Bar omkring massa gamla fönsterbågar

Det sista du sa högt? Är det lugnt om jag går in nu?

Vad har du druckit idag? Varm choklad, mjölk, vatten med citron, mjölk och varm choklad igen.

Godaste glassmaken? Kaffe konjak kanske. Eller choklad. Helst allt samtidigt.

Sover du tungt? Oftast.

Drömmer du mardrömmar? Förutom i natt, nej.

Favoritklädsel? Pappas stora svarta håliga tröja med ett par färggranna strumpbyxor och stora kängor till. Massa armband även fast de inte syns för ärmarna på tröjan är för långa för mig.

Favoritlåt just nu? Love forever-daniel johnston och alltid någon låt av armand mirpour.

Vad längtar du mest efter just nu? Söndag. Den tjugonde alltså. Har varit pank sen 20 juli.

Du heter: Freja

Vem behöver du mest just nu: angelica

Äger du några converse: japp, två par.


Hur känner du dig nu: chokladig i munnen och stressad.

Vill du hellre ha mail än brev: brev är mycket mera spännande, men lite för långsamt. Jag vet inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte

Vad är det värsta du vet? Människor som låtsas

Vad längtar du till? Till att något spännande händer.

Vad är det finaste du fått? En avsugning. Skämta bara, för jag är ju tjej. Trots allt.
Hur gammal är du: 16 i december

Tycker du om någon just nu: jag är extremt pubertal. Tycker om nästan allt förutom allt jag hatar. Inga lagomkänslor.

När grät du senast: gråter varje kväll för jag tycker synd om mig själv. Äsch, jag minns inte.

Har du piercing: fyra öronhål

Vill du ha barn: om min man tar hand om dom på nätterna så jag kan sova. Och lagar deras mat och tvättat deras kläder. Jämlikt? Javisst.
Är du bra på att laga mat: jag har potential!
Hur vig är du: som en prima ballerina. Inte alls.

Kommentarer
Postat av: angelica

aw <3

2009-09-15 @ 20:16:22
URL: http://coloursofthewind.devote.se

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0