Utan hat, ingen kärlek





Skolaskolaskolaskola himla konstigt att man faktiskt går dit varenda dag frivilligt. Nej förresten, frivilligt, EAT MY TURD! Man blir ju mer eller mindre tvingad om man vill nånsin få ett jobb här i världen. Som tur är har jag en snäll och rar liten klass att spendera alla långa timmar med varje dag. Det är annat än vad man kunde säga om mina föregående fyra små högstadieår. Vilken jävla skitklass asså. Ett äckligt ytligt fjortisgäng, vilket verkar vara obligatoriskt att finnas varje högstadieklass, människor som får kuk när de är 16, men kommer sluta i husvagnssemestrar med sina feta män och skrikiga ungar så de kan leka lycklig familj tillsammans. Och hur lyckliga kommer de vara i sina förortsvillor om 40 år när det enda de kan leva på är att de var populära i 9:an?

Jag ska inte sitta här och spotta ur mig saker. Vad jag vill ha sagt är, att jag tycker om min klass nu. Och att min förra ändå hade sina ljuspunkter trots allt. Och att jag ska städa nu.



Kommentarer
Postat av: gotteochvi

SV; ÅH, TACK SÅ MYCKET! JA, DEN ÄR "HEMMAGJORD".

2009-09-17 @ 18:31:46
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0