Så hypat, så överskattat



Det finns så många saker som i princip alla bloggare bara håller på med. Hela tiden. Bloggtrenden som hållt i sig längst är väl B&J. Det finns ingenting som irriterar mig så mycket som alla små flickor som lägger upp en bild på sin nyaste B&J-burk, som de antagligen samlar på, och frågar alla sina läsare vilken är deras favoritsmak?

Fastän jag bloggat i nästan ett år, har jag faktiskt inte smakat denna omtalade glass förrän igår. Och det var som jag trodde, fruktansvärt överskattat. Alla dessa lovord jag hört, och så smakar det inte mer än okej. Eller, det var väl gott men inte så gott att jag ville spy upp allt och äta det igen eller springa ett varv runt jorden eller slå ihjäl folk. Det var okej.

Så vad finns det mer för bloggtrender jag nu måste haka på?
  • Den där vitamindrycken man kan köpa på apoteket. (länk)
  • Smoothie, som alla envisas att uttala som småtti.
Och vad mer? Jag tänkte precis säga att jag inte kommer på mer, men så kom jag att tänka på alla läppförstoringar alla bloggerskor och bloggare envisas med att göra. Alla äckliga bratbloggar som pumpar upp läpparna tills de ser ut som levande krockkuddar, inte helt okej. En liten förstoring ser helt okej ut tror jag, men det verkar ju som t ex rightnow har hamnat i ett mindre restylane-beroende. Bara 20 år och snart börjar hon med botox också. Dagens ungdom alltså.

En läskig sak jag läste för ett tag sen att ett snapsglas outspätt botox-toxin räcker för att döda hela Sveriges befolkning. OCH DET SPRUTAR VI IN I VÅR HUD? Visserligen extremt utblandat, men ändå!

Fast det här inlägget skulle ju handla om Ben & Jerrys. Äsch. Jag ger Chunky Monkey 7 av 10 ostbågar eftersom jag trodde att det skulle vara helt fantastiskt gott. Det är alla bloggare som fick mig att tro det. Era lömska jävlar. Falska förhoppningar. ARGH!

Kommentarer
Postat av: agnes

HAHA! sååå bra!

2009-09-18 @ 12:19:55
URL: http://agneeees.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0