lulzpod ba bab baa



tjao jao åkte nyss hem från stefan & willzie på min iskalla puch, när jag säger iskall menar jag kall som att all kvällsvind letade sig in under skinnet och att alla åkrar jag åkte förbi luktade fuktig jord och nästan frost. Lite gödsel luktade det också. Alltså var allt som vanligt på landsvägarna mellan mitt hem och Töreboda City (byhålaskitasställe)(tycker omdet lite ändå)

Och titta vad jag fick av Stefan! En superköttig liten Lulzpod. Full med Daniel Johnston. Det här ska bli fint ska ni se!

Idag bestämde jag att jag ska ligga i söng prick 22.00. Så det ska jag göra nu. Gonatt mina damer och fasaner.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha, guud.. vet du vad jag såg nu? Jag har skrivit fel, det ska vara ett kryddmått, inte en tesked.. gah, hoppas ingen mer hunnit göra. förlåt alltså, jag tar på mig skulden för erat magont. (a)

2009-09-15 @ 18:28:05
URL: http://smashmydreamoflove.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0