List

Mellannamn: Naomi Sofie
Fyller år om: 2 månader minus 5 dagar
Tittar på: Mina sönderbitna naglar
Hatade idag: Basshunters reklmam på Spotify
I fancy: Borsta tänderna, smalhet, suga på istappar
Roligaste idag: När jag gjorde "how big is your dick"-quiz på facebook. jag fick 7".
Ser fram emot: Myskvällen med min klass imorgon. Familjepizza och austin powers.
Ångest: Lite över franskan bara. Och att tiden går för fort. Annars; lugnt.
Familj: Min lillebror vägrar städa toaletten fastän han använder den själv, jag tyckerom min pappa jättemycket och mamma med. Min ena storasyster pluggar i Paris och den andra går konstskola på Dômen i Göteborg.
Husdjur: Katter. Sex stycken.
Låt: Ambitions
Tänker på: Hur man gör för att lära känna den där jag alltid får ögonkontakt med i korridoren när jag går till skåpet på morgonen
Spännande: Att om tio år se vad som har hänt
Varför: Har jag inte något spännande psykiskt problem?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket för komplimangen, den var originell och bra! Fin blogg du själv har, ska bli spännande att läsa mer i den :)

2009-10-10 @ 00:56:11
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv:

så fint. telefonnummer låter intressant.

2009-10-10 @ 01:32:55
URL: http://sisterdisco.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag gillar såna. Får jag leka copycat & också skriva en sån? ^_^

2009-10-11 @ 12:17:48
URL: http://elinbeckman.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0