sommarresumé

ni vet väl om att om man bloggar gör man resuméer. hallå eller? klart man gör. nu ska jag berätta om vad jag gjort i sommar.
 
det började med att jag tog farväl av min formelsamling, testade balsmink och studentshoppade:
.
drack öl, åkte skolbuss för sista gången till skolan, festade
festade i lite till i mitt kök i mariestad
klädde flak
sen tog jag då den där förbannade studenten
var till och med i kyrkan
tågade
tittade
på kvällen var det olstorp. dagen efter var jag i ett partytältsparty
träffade emma, stefan, mikael. fint.
sen var det bal!
vi köpte mest flaskor rödvin och rökte cigarr samt kände oss töntigt utspökade på något som lika gärna kunnat vara en dålig utekväll på statt i stan.
efter det åkte jag hem. det regnade, hantverkare drack vatten ur vodkaflaskor, och jag klädde mig i bra outfittar.
det är inget fel på bara instagram så att ni vet. 
när jag inte var hemma längre var jag i mariestad.jag jobbade på mariestads-tidningen, var med kompisar, och annat. jag var på törebodafestivalen.

sen åkte jag till emmabodafestivalen

när jag kom hem var jag på en konstig fest

boytoyen var hos mig för sista gången på länge
jag skaffade körkort!
jag var i göteborg med mina systrar


en sista gång innan alla flyttade gick vi alla ut i mariestad.
det har jag berättat om.
resten av tiden har jag renoverat, målat, klippt gräs. det är det jag gör nu också.

en gång var jag dessutom fri i solnedgången
för en vecka sen flög jag luftballong!



efter det hälsade jag på robert i malmö
 
 
varsågoda för världens längsta inlägg som i princip bara är som min instagramfeed. godnattttt nu!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fröken svår

åh så himla fin blogg! önskar i smyg att jag också kunde ha värsta bloggen med fancy bilder och sånt fast jag är på tok för lat! så himla fint, du är jättesnygg, bara såru vet!

2012-09-09 @ 11:06:56
URL: http://tjugotva.blogg.se
Postat av: Jennie

Tackar! / Hon utan instagram

2012-09-10 @ 07:18:50
URL: http://jenniedorotea.blogg.se

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0