hej gifyo

 
så länge utanför bloggvärlden
kommer inte ens ihåg hur man gör gifs längre. i slutändan blir alla funktioner sociala nätverk verkar det som.
 
nåväl!
 
vad ska man blogga om idag då
 
kanske om små sorger man har eller saker man ska göra eller saker man har gjort. idag var jag och handlade i tidan, som sagt. i blåställsbyxor och vit smutsig t-shirt och en kundkorg innehållandes tunga saker såsom mjölk och kaviar på armen. min biceps svällde mycket bra med den kundkorgen. såg en högstadieklasskamrat i grönsaksavdelningen. minns när han blev kallad till rektorn för han hade helt oironiskt på sig en tröja med ku klux klan-luva på. GOTTA LOVE TÖREBODA
 
jag var så arg när jag åkte bil hem. jag minns inte varför. jag ville köra på något, men helst inte en katt. en igelkott hade blivit överkörd vid återvinningen. hur kör man på en igelkott på ett ställe man kör så himla långsamt på? jag blev arg på påköraren. så himla klantigt
 
om man skriver något tråkigt kan man alltid ursäkta detta genom att skriva att det är tråkigt, har jag märkt. SÅ ursäkta för tråkigheten!!!!!!!! jag vill se en film nu alt. dö pusshej
 
 
 
 

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0