det är väl alltid bra med listor

 

vad har du på dig?
vita tubsockor, rosa sportbh och något smutslila skämt till tröja

 

Hur mår du?
jag mår rätt bra. särskilt under omständigheterna, mår jag rätt bra. sitter i mitt rum, gosar med toulouse som är en katt och lyssnar på musik. fint.

 

Vad önskar du just nu?
jag önskar mig ett badkar i mitt rum som man skulle kunna sitta och röka i.

 

vad har du ätit idag?
mycket rostat bröd med ost och marmelad och te till. sen fisk och pilgrimsmusslor. sen havskräftor. sen bröd. haha värsta lyxmaten idag??? nåväl, vi hade gäster och sånt!

 

vad ska du göra imorrn?
jag ska vakna, gå upp, bada, ta på mig fina kläder, noppa ögonbrynen, träffa lisa, sen stå modell för några slags kläder vi säljer i vår butik.

 

och på söndag?
det är söndag imorgon :(

 

vem saknar du?
ingen.

 

senaste köp?
ett par vinröda manchesterbyxor.

 

vad skrattade du senast åt?
antagligen rolika katter på youtube. hej mitt liv

 

vad grät du senast åt?
häromdagen när jag berättade för min syster ebba att jag hade gjort slut med boytoy.

 

vem sov du senast med?
wancetti, min katt :))))))))))

 

vad läser du just nu?
vill så gärna säga nåt flashigt eller pretto nu men ärligt talat läser jag ingen bok just nu..herregud vem är jag nuförtin

 

senast sedda film?
some kind of wonderful. en åttiotalsfilm med high school, cheerleaders och elaka och snälla killar och en populär tjej och en tjej med kort hår som spelar trummor. mycket bra film med många poänger!!!!!! dessutom dör man kärhetsdöder flera gånger. plus skrattar.

 

Vilken svordom använder du mest?
helvete, jävla, fan, cp, balle, pung, bög. gärna i samma ord:))))))))))

 

Vem var den senaste som ringde dig?
charlotteeeeennnn!

 

Har du dejtat någon av en annan religion?
hur skulle jag kunna dejta någon MED en religion...........

 

senast 3 inkomna sms?
"hjälpa harald illustrera en barnbok :)"
"för att tar man en toy, tar man livet till nästa nivå"
"ja precis ;) men alla är så upptagna av sig :p"

 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Haha naw.



Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
svenska. svenska a, svenska b, svenska c, litterär gestaltning, litteraturhistoria. (engelska ibland. historia mycket. biologi a. matte. speciellt matematik diskret och matte d!!! mina bästa kurser. ibland tyckte jag till och med om kemi och fysik, men ja.. VARFÖR VALDE JAG NATUR LOL)

 

Vilken är din favoritfrukt?
banan. lätt

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
oftast keira knightley. när jag hade kort hår: agnes deyn, om någon minns henne. greta garbo av outgrundlig anledning. om man tänker utseendejämförd då!!!!!!

 

Vad är du rädd för?
att köra över en katt. det vore nog det värsta någonsin om det skedde.

 

En person du tycker är snygg?
den första jag kom och tänka på var mig själv!!!!!!!!!!

 

Blir du lätt svartsjuk?
nej. eller kanske. man vill ju så klart säga nej för vem vill vara en svartsjuk person. ??????

 

Din favoritkaraktär ur en serie?
hmmmm min senast sedda serie är true blood och därur måste jag nog välja pam!!!!! eller reveren newland. haha så himllllllaaa braaaaaa. btw hatade bill redan i första säsongen innan han blev till en maktgalen blodpöl

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
lisa!!!!!!!

 

Vilket språk hade du velat lära dig?
tyska. för det är världens fulsnyggaste språk!!!!

 

Vad för sorts killar faller du för?
eeeeeeeehhh ingen jävla aning? killar med nice assssssss typ och som bryr sig om saker. och är självsäkra. och INTE tycker jag är ett weirdo. så många som ba: freja du är så annorlunda ELLER freja vrf är du så konstig? ELLER freja du är allt en lustig prick ^^ vild och galen xD. då känner jag mest: och du är bara en i mängden som vill berätta det här för mig va roligt :)))) ses igen :)))) aldrig :))))))

 

Vart vill du åka just nu?
haha till mariestad. saknar mina kompisar, hamnen, mitt rum, sambos, tidningen. eller new york!!!!!! klyschdrömmen vi alla delar

 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
saker till mitt rum. kakel, lampor, garderobsinredning!!!! och eftersom jag är i mitt rum blir "saker till mitt rum" även saker till mig, alltså pengar :D kläder :D mat :D

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0