bad bad blogger

hej bloggen. nu har jag verkligen inte bloggat på flera dagar. mitt lösenord försvann, och sen hamnade det nya i skräpposten. och nu när jag fixat det har jag mest haft ångest för jag borde uppdatera fast inte har det. okej inte ångest, men en liten jobbig känsla.
 
flera saker har hänt sen jag bloggade sist. jag har:
  • flugit luftballong
  • hjälpt min vän robert att göra sig lite hemmastadd i sin nya lägenhet i malmö där han pluggar
  • jobbat hemma med att måla, skrapa, tvätta, städa, skrubba, trimma, klippa gräs, handla, kratta, möblera, slipa.
  • sett på film och lyssnat på musik
  • backat in i en skottkärra
  • gjort slut.
allt detta kan man se på min instagram. allt förutom den sista punkten. jag heter wancetti. varsågodföljmig
 
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
 
 
åhhhhhhhhhhhh orkar inte. orkar inte. orkar inte. orkar inte. saker skaver mycket eller lite och ja vad ska man säga. kanske får jag tillbaka skrivförmågan nu. ett förhållande kan väl inte vara bra om man glömmer bort det viktigaste man gillar att göra? när allt med egentligen litterärt värde försvinner in i milslånga telefonsamtal och våra åh så selektiva minnen, istället för att inte alls förvinna in i ett papper och sedan finnas kvar där? jag tänker på allt som försvunnit under ett år och
 
och
 
att förutom i skola och jobb har jag inte skrivit på ett år. alla mina tankar injicerade i en person istället för i papper, tangenter, skärmar. och jag tänker på hur jag nästan tappat förmågan. och hur jag brukade älska hur han pratade, vad han sa, hur han sa det, hans sms, hans ord, hans smilisar.
 
jag är nog för ledsen för att skriva och alldeles för självutlämnande. hela världen ser vad jag skriver. de jag aldrig skulle prata med detta om kan läsa detta hur de vill. å andra sidan pratar jag sällan såhär. med de jag skulle vilja säga det till.
 
men vem vill man egentligen prata med
kan vi inte bara vara tysta tillsammans istället
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0