VIKTIG FRÅGA

hej mina få, men ytterst värdefulla och uppskattade, bloggläsare! jag har en fråga till er: borde jag designa om bloggen?
 
labyrinter har ju sett ut såhär sedan 2009 så på ett sätt, är det kanske dags för en förändring, men vore det verkligen labyrinter då?
 
är courier new pretto? är kategorierna vilseledande? är bannern ute? är jag tråkig?
 
så många frågor
 
hjälp mig att besvara dem
 
lämna en kommentar, och ignorera att det står så töntiga saker ovanför de ifyllbara fälten såsom: "Mr/Mrs? Tell me: och Note:"
 
för det behöver sannerligen ändras. om jag orkar sätta mig in i html-koder fungerar igen dvs..
 
avslutar det hela med en cambild på mig för att få er positiva och engagerade:

Kommentarer
Postat av: Rosita

Det enda är väl att du borde få upp menyn, nu ligger den liksom nedanför kommentarsfältet, haha. :) Annars gillar jag den!

Svar: haha okej, tack för din åsikt!! jag har för mig att jag hade någon poäng med att ha den längst ner men nu minns jag verkligen inte varför..ska se om jag kan klura ut hur man fixar det :DDDDDDD
freja/labyrinter

2012-08-30 @ 23:00:39
URL: http://www.fewlix.blogg.se
Postat av: Lotta

åh, hej! Vad roligt! Jag har ju följt din blogg också så klart jag kommer ihåg, men synd att jag inte såg dig då. Vart var det du såg mig? KRAM

2012-09-02 @ 23:57:12
URL: http://enlitenlotta.blogg.se

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0