tja!

Hejhej. Nu har jag satt mig vid min arbetsplats (en gammal träbänk med massa elektroniska lådor på) för att planera mitt liv. Jag har många viktiga uppgifter att påbörja, genomgå, slutföra. Först måste jag kolla vilken tid vårdcentralen öppnar så jag kan ringa senast en timma efter öppningstid och berätta att jag är sjuk och inte kan komma på undersökning imorgon. Sen ska jag titta vilken buss jag ska ta till Skövde, vilken tid arenan/äventyrsbadet öppnar och sen fundera på hur länge vi kommer vara där. Det kommer jag komma fram till i samråd med mina vänner förstås. Jag är ju ingen diktator för skråen. Efter det kanske jag löser en ekvation i min mattebok, men det tvivlar jag starkt på att jag kommer orka..

Därför hoppar jag raskt vidare till nästa punkt på att-göra-listan, att raka armhålan osv. Kanske rakar jag benen också, det har jag inte gjort sen hösten -97 när jag tänker efter! Och jag har en känsla av att jag slängs ut från alla rutschkanor om jag förorenar deras glidiga plastyta med hår..hehe jag låter nog bli att raka benen när jag tänker efter hehehe. hehehe. hehehehe.

Sen måste jag bestämma mig för vilken bikini jag ska ha. En fin? En ful? En het? Eller vänta, jag har ju bara en. Två om man räknar med mammas. Jag tar nog mammas....den är blommig.

Ärligt talat känner jag mig inte helt beredd på att vandra omkring bland plastpalmer och klorångor helt naken bland småbarn, håriga pappor, ammande mammor och annat bös, med röda prickar i armhålan, arga porer i ansiktet, brännsår på låren och ett svalg fullt av barnkissvatten efter en fet kallsup i någon forsränningsbassäng. Får man komma dit i burka? Eller våtdräkt åtminstone? Om de vägrar mig den rättigheten är det diskriminering. Fet jävla diskriminering!!!! Jag ska anmäla dem för djurplågeri om de tvingar mig till att visa för mycket hud! Någon måtta får det vara.

Sedan ska jag kolla vilka datum i sommar jag inte kan göra något annat än det jag gör. När jag har gjort det ska jag sluta bita på naglarna, och speciellt min högra pekfingernagel för den är biten på åt fel håll på något konstigt sätt, så den är kortast i roten och tunnare än plastfolie mot toppen. Det ser superäckligt ut och svider som all världens pissmyror! Nu har jag satt ett plåster runt fingret och utrustat mig med en tuschpennskork av plast att tugga på, det är bra eftersom konsistensen väldigt mycket påminner om naglar. Nu ska jag ta tag i allt det som jag precis sa att jag skulle göra.



HEjdå!

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: Åh tack så mycket vad glad jag blir! :D ja, jag älskar de byxorna, så himmlans sköna så man nästan kan dö lite. haha



Jätte söt blogg du har föresten! Såg inlägget under detta jag kommenterar, med poträttbilderna, måste bara säga att du är väldigt söt! :)



2011-01-09 @ 22:43:05
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-01-09 @ 22:43:48

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0