qwertyuiopåasdfghjklöäzxcvbnm

Nu har jag inte skrivit på hundra år ungefär. Jag har faktiskt knappt skrivit någonting alls sedan jag fick min bärbara dator. Det var konstigt egentligen, eftersom jag nu kan ta med mig datorn överallt i huset, vilket jag också gör, och jag har massa saker jag vill blogga om, som nya säsongen av skins, en bok jag läser just nu, min nya hatt, att jag städat mitt rum och massa saker jag inte gillar, till exempel när man stavar fel på oxie eller när man ramlar igenom skaren och skär sig på kratern eller när man känner sig ful i skolan eller sånt jag tycker om som när man känner sig fin i skolan.

Igår natt kunde jag inte somna. Jag tyckte jag hade feber, för lakanen svettades på mig, men det var nog bara för att jag hade badkarsvärme kvar i mig, jag låg vaken vaken vaken vaken vaken lyssnade på wancettis andhämtning, för han sov ju, och andades regelbundet, jämt, sovigt. Försökte andas i samma takt som honom men hans lungor var för små för mig. Efter 17 timmars sömnförsök gick jag ner till köket och tog en tablett. Minns inte vilken, för jag tände inte kökslampan, men den hjälpte hur som helst tack vare placebo, och jag somnade.

Gick bara på två lektioner innan jag sjukanmälde mig i receptionen, jag somnar ihjäl mig nu snart. Godnatt och hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och så kom ellen till skolan...

2011-02-01 @ 13:27:58

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0