plugghörna

Hej kompisar. Jag pratar ju jämt om att mina systrars ickehemmavarande, men nu är det dags att prata om att de båda, snart, är hemma, SAMTIDIGT! Detta innebär, förutom komplett systraskara och total glädje/bråk, att jag är tvungen att uttrymma rummet de sover i, som en gång varit Ebbas och en annan gång Malenas, men när de båda flyttat använder jag det som bekant att plugga i. Jag kallar det mitt studierum, då det är som gjort för studier. Två bäddar att vila i, ett stort bord att belamra, bokhyllor, stolar och katter. Mycket praktiskt när man inte vill släpa in hela bokarsenalen till sovrummet.

Men till förmån för mina systrar har jag alltså tagit mitt pick och pack och flytt till mitt eget rum, så de kan få sprida sina grejer hur som helst där inne utan att störas av min stundande framtid, och inrett en ny plugghörna. Jag trivs förträffligt bra, och har städat kring området så det är exakt så stort som får plats i en kameralins. Vad är det för mening att ha fint utanför fotografiets ramar? tänkte jag och röjde undan precis så mycket som var nödvändigt. Förutom anledningen till att det luktar vin i mitt badrum, jag tömde ut en gammal kartong som stod och tog en massa plats där jag ville ställa min handväska. (tömde ut det sista i handfatet)

Hur som helst, här sitter jag nu, redo att plugga in 10 sidor text och bild om cellens uppbyggnad.




fucking poser
(har inte photoshop än på min darling laptop, som ni kanske ser. hehe.)

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad mysigt:)

2011-01-16 @ 01:54:28
URL: http://popflickan.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0