flödigt



Hej kompisar!!!! Idag är det fredag och jag är hemma från skolan. Egentligen hade jag kunnat gå, jag menar, jag mår helt okej, men jag hade kunnat bli sjukare och då skulle jag inte kunnat gå till skolan nästa vecka! Prioriteringar mina vänner, prioriteringer.

Jag har inte så mycket att berätta när jag tänker efter. Vad har jag gjort de senaste dagarna tillbaka i skolan? Vet inte, bytt till ett dubbelt så dyrt gym, vilket gör mig häftig och sånt, insett att alla mina nya och gamla böcker plus ytterkläder och handväska och gymbag inte ryms i ett enda skåp, så har skaffat ett till. Har ett under och ett överskåp, men säg inte det till nån, för jag vet inte om man får det utan att ha det uppskrivet någonstans på ett viktigt papper med skåpsnummer och signatur och tillåtelse och shalalalala

Efter som den här texten var så ointressant kan ni ju se filmen ovan istället. Den är rätt trevlig.


Kommentarer
Postat av: Zettermark

Hej. Jag är också lite sjuk.



Man behöver inte vara intressant jämt, va?

2011-01-15 @ 00:54:26
URL: http://zettermark.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0