allting är så klart på natten, som ett kolfiltrerat vatten



Idag var första dagen på skolan. Det känns bra! Det bästa med våren är att man vet att det bara blir bättre. Så jag har bestämt att allt blir bättre och nu blir det det för jag bestämmer det. På hösten när jag brukar bestämma mig för att vara ensam, ledsen och destruktiv, blir jag det. Jag har en otrolig kontroll över mig själv som ni förstår. Alltså ska denna vår se ut ungefär som förra, en underbart vacker uppåtgående spiral med massa positiva grejer i sig. T.ex. ganska så mycket som är bra. T.ex. feel good-grejer och annat trams. Jag har feng shui:at ganska mycket redan t.ex. kommer jag inom kort ha en bärbar dator! Då kan jag helt och hållet avskilja arbetsrum från sovrum. Arbetsrum = studierum. Då kommer jag sova bra. Och om jag sover bra, hinner jag äta lång frukost. Då blir jag hälsosam och pigg. Samt inte stressad. Sen har jag energi att träna. Då får jag ännu mer energi. Då kommer jag sova bra igen, samt koncentrera mig bra. Lyssna nu på Onkel Freja. Det är mitt recept på att må bra va. Det börjar med en ny dator och slutar med ett underbart liv. Kan ni tänka er. Ja, tekniken är svaret på människans alla problem. Det är bevisat.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

vilken charmigt snygg tapet!

2011-01-15 @ 00:43:03
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0