chillar galet mot en kakelugn



Herre min je vad allt känns meningslöst när det är vinter och snö. Jag längtar tills det blir vår och man kan springa sig medvetslös i bara shorts och t-shirt igen. De riktiga entusiasterna går ju ut och motionerar oavsett väder, men se, sån är inte jag, NO FUCKING WAY att jag går ut frivilligt!!!! Jag går bara ut när jag ska till bussen eller när jag ska från skolan till gymmet eller från gymmet till bussen. Däremellan är det softa potäter som gäller OKEYY! Imorgon ska jag kanske klippa mig förresten! Det blir intressant, att se hur mycket som försvinner för good lord, my hair is brittle! Man får prata på engelska om man vill så det så, så anmärk inte :(:(:(:( kramhej nu ska jag ... heheh gå.

Kommentarer
Postat av: tessa

http://tessatarr.blogg.se/?tmp=24200106 hej! delta i aussie hairproducts tävlingen! super lätt! om du har frågor så låt komma! :) tack

2010-11-24 @ 20:16:29
URL: http://tessatarr.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0