idag var jag ganska söt när jag var ute och åkte moppe. hälsade på emma och sånt gjorde jag. pusspuss.




asså grönskan tar aldrig slut <3<3

den här söndagen är perfekt. jag älskar den här söndagen. det är den bästa söndagen i mitt liv på länge! I alla fall vad jag kommer ihåg.

Ska jag berätta varför den är fantastisk?
  • Först av allt sov jag gött och gick upp redan halv tio på morgonen. Helt extremt.
  • Sen stekte jag ett ägg, gjorde smoothie som jag toppade med jordgubbar, och efter det la jag ägget på en macka och sprutade på massa ketchup. Plus att jag stekte mackan innan i stekflottet som var kvar efter ägget.
  • Efter det drack jag kaffe ute i solen
  • Då jag är en snäll dotter, staplade jag dessutom ved i en timma.
  • Sen sprang jag!
  • Och tränade upp mina redan ganska saftiga biceps/triceps samt magmuskler med hjälp av hantlar samt egen tyngd.
  • Sen pluggade jag!
  • Sen umgicks jag med två kompisar!
  • Sen åkte jag hem med min moppe!
  • Jag var trevlig hela tiden!
  • Nu ska jag plugga mera!

Kommentarer
Postat av: Blomflicka

grymt snygg!!!

2010-05-02 @ 20:45:25
URL: http://blomflicka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oh ja, så fin!

Och vilken produktiv dag. Jag är stolt över dig!

2010-05-03 @ 19:00:07
URL: http://helh.blogspot.com

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0