egentligen borde jag dödförklara min blogg

fast det orkar jag inte.

men jag har så himla mycket annat för mig. ja ojojoj, tro mig jag är en upptagen människa! och min tid är mycket dyrbar! men å andra sidan, ibland måste jag kötta ut mig själv här, även om det inte är så ofta längre. när min blogg hade sin storhetstid, låg mina betyg och gosade längst ner i en uttorkande dal, och det är ju deppigt för dem, och när jag tänker efter är ju det deppigt för mig också, eftersom betygen påverkar vad jag kommer studera, vilket avgör mitt yrke, min lön, min framtida umgängeskrets och antagligen mitt val av ev. partner.

på så sätt spelar ju betygen inte så stor roll. de gör ju inte så stor inverkan på mitt liv ändå. bara lite. känns gött (Y)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Sv: haha, ja det är jag. Kul att du kände igen mig eller något. Och tack så mycket!

2010-05-15 @ 19:43:00
URL: http://asdrid.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0