GOTT




Idag gjorde jag något intressant. Jag delade min kiwi på ett oklassiskt vis, nämligen inte så som på bilden ovan utan SÅHÄR. Det var fantastiskt spännande, och smakade ungefär samma men lite annorlunda på det sättet att jag kunde gröpa ur hela halvan i ett tag och sen stoppa in allt i munnen. Min mamma och pappa tittade bedrövat på mig när de såg kiwisaften som förtjust sprutade ut ur min proppfyllda mun, men jag log glatt och tänkte: det är sådant här som gör mig älskvärd.

Jag skriver alldeles för lite i min blogg. Borde verkligen berätta om allt roligt jag är med om, för ibland är allt så fantastiskt kul att jag egentligen vill berätta för hela världen men bara glömmer. Men jag har många idéer på gång, t.ex. har jag en hel novell fördigskriven i mitt hufvud, handlandes om sugrör vs. att bli vuxen. Ni kanske inte alls förstår hur den kopplingen ens skulle kunna finnas i Melodikrysset, men min hjärna är komplex och jag kan finna samband mellan allt och ännu mer. Så vänta bara. En dag GÖR JAG MAGI

Kommentarer
Postat av: angelica

vi måste till gbg och fika snart för tusan!! :D

2010-06-13 @ 19:59:00
URL: http://indianchief.blogg.se/
Postat av: Rosita

Det sista lät braaaa.

2010-06-13 @ 22:25:48
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, åå. Det där med kiwin var fantastiskt skrivet. Det är sådana detaljer som är värt att skrivas om.

2010-06-14 @ 09:24:15
URL: http://annabostromi.blogspot.com
Postat av: Hanna

Haha, du är så himla bra. Älskar din kiwihistoria, jag vill bara ha mer kiwitext!



Din blogg är fantastisk och jag skulle inte tacka nej till mer skriverier, novellen och allt roligt du är med om. Jag är säker på att du kan få det mest tråkigaste att låta intressant - du skrev just 86 skitroliga ord om att äta kiwi, liksom. Du är så BÄST.



sv: Jag blir så.. glad är väl inte rätta ordet, men jag känner en ganska bra känsla när du skriver och säger att du känner likadant. Jag känner så här "åh hon är fantastisk och hon känner likadant!!!1", och jag vill bara prata i timmar om hur skitigt det är att ha en kropp. Jag blir så himla förbannad på den här himla kvinnokroppen. Mens och bröst och att kunna gro en himla ailien i magen, jag hatar det. Jag förstår inte grejen. Jag vill vara helt platt och ofruktbar (fruktbar är för övrigt ett väldigt äckligt ord). Vad som är ännu mer ledsamt är att jag ju har varit okej med min kropp jättelänge och det känns som om jag borde bli mer okej med åren, inte bara vända om och hata den för att den gör som den ska.

2010-06-15 @ 08:49:01
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: frida

jaaa härligt minst sagt! =)

2010-06-15 @ 22:44:00
URL: http://fridulinas.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0