CHILLAR SÖNDER

jag älskar livet just nu, det är så SOFT OCH SÅ NICE OCH SÅ CHIIIIIIIIILLLLLIDILLLIIIII
det är bara lugnt, fridfullt och helt jävla harmoni i själen
för studenterna sitter på lunchrasten och dricker öl ute på gräsmattan
min finaste naturklass skålar i glass för att vårt sista matteprov är genomfört
det tog tre timmar
många paket dextrosol
och fruktansvärt mycket tankeverksamhet
MEN NU SKA MIN ALLDELES FÖR SÖNDERTRASADE AXEL VILA FRÅN MORDISKA BÖCKERS TYNGD I TRE MÅNADER
ÄNTLIOGEN SKA DEN FÅ LÄKA

om mitt liv vore en glass, hade det varit en ljusgul med massa luft i, så att den påminde om söta moln som samtidigt inte var för söta, för jag hatar för söt glass. sån där som är så söt att det gör ont i halsen, det är nog det värsta som finns. man sitter där i solen och tror att livet är bra med sin smältande lite rinnande glass i handen, och sen visar det sig att det enda den vill är att göra livet surt för en. surt fast sött i halsen då.

det var väl bara det jag skulle säga tror jag.

jo, jag har färgat håret också. såklart kommer jag ta bilder på det i sinom tid

imorgon är det grillfest

idag var första gånge på MÅNADER jag var hemma en fredag

kändes konstigt men skönt ändå

och förresten, <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Blomflicka

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

-----------------------------------------------------------------------------------------------

själv blir jag rödhårig inom kort, och ska köpa min första systemkamera inom loppet av ett dygn!

fantastico!!

2010-06-05 @ 07:29:06
URL: http://blomflicka.blogg.se/
Postat av: Rosita

Fredagar ska man spendera överallt och ingenstans (inte hemma alltså), wohoooooo

2010-06-05 @ 13:54:20
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Hanna

TjohoooO!! Jag känner exakt detsamma, ah, livet leker och allt är så himla underbart. Skolan tar snart slut och trots att det gör mig lite nojig är jag ändå bara glad, alla sitter i gräset och äter pizza och glass och är glada över värmen.

Det finns inget bättre.

2010-06-05 @ 23:18:09
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: linn

gilla!!

2010-06-06 @ 12:51:58
URL: http://canthavethisundone.blogg.se/

Tell me:

Mr/Mrs..?
Remember me, please.

Mail (our secret):

My home:

Note:

Trackback
RSS 2.0